maandag 10 april 2017

Mission Life #6 Leaving or staying?

Maandag 10 april 2017


Hallootjes!!!
CRAZY WEEK MY GOSH!

Maandag: Brugge, which was fun.
Dinsdag: District Meeting met veel lekkers en met stamppot als lunch.
Woensdag: moesten we naar Roosendaal naar de GGD om m'n laatste vaccinatie te halen. Ging allemaal goed! Duurde echt maar 10 minuten haha. Na afloop zijn we op zoek gegaan naar een Albert Heijn om Nederlandse dingen te kopen. Na 5 mensen te vragen hebben we het eindelijk gevonden. Fun. Toen gingen we terug naar Antwerpen, waar we de zusters van Antwerpen gingen ontmoeten om uit te wisselen. Exchange was fun! AAH zo veel te vertellen, maar ik heb niet zoveel tijd...

WANT IK GA WEG! IK GA WEG! IK GA WEG!

Woensdag kreeg ik te horen dat ik zal blijven... tot 23 mei.
 
Vrijdag kreeg ik een telefoontje dat m'n visum in orde was dus dat ik eigenlijk wél kon gaan. Ik weet niet. super raar. Ik heb een beetje gemengde gevoelens. Ik wil echt wel gaan, maar het is hier zooo leuk. Ik hou van zuster Winkel en ik heb zoveel van haar geleerd. Maaaar ik ben ook wel enthousiast om te gaan. 

Te veel om te vertellen!!! Deze week was super interessant, maar wel leuk! Exchange, trip to Nederland, zr Winkel leaving me for MLC (vergadering) Zr Lucero kwam hier! Super leuk! 

We hebben deze week 2 keer gevast, want we gingen met onze zone samen vasten en het was vastenweekend #fun. 

MORGEN GA IK For  the first time in forever vliegen!!!!!!!!
 
Kijk ik vlieg kijk ik vlieg, kijk ik vlieg kijk ik vlieg, kijk ik vlieg kijk ik vlieg (for the people who don't know this quote it's from Peter Pan). 
 
Salutjees,
Lots of love,
zuster Spijkerman

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten