maandag 10 april 2017

Mission life #5 Super moeilijke week

Maandag 3 april 2017

Hallootjes,
Oke deze week was echt super moeilijk! We hebben in totaal 3 lessen gegeven, misschien 1 potentiële onderzoeker gevonden en veel gelopen en langs de deur geweest. Met de nieuwe paascampagne hadden we het geloof dat we 1 of 2 nieuwe onderzoekers zouden vinden, maar dat gebeurde niet. Ik dacht echt God hallo, we doen ons uiterste best, zonder succes. Daarnaast heeft onze veel pratende onderzoeker ons gedropt (laten vallen). Zooo frustrerend. Ik moest echt huilen, want hij weet/denkt dat hij gewoon niet bestemd is voor happiness. He is just giving up and I can't do anything about it. Makes me sad. Maar ja, I guess that's when people have free agency. 

We hebben wel een leuke jongevrouw aan de deur gevonden die best enthousiast was! Dus we gaan zondag terug, dus hopelijk wordt ze onze nieuwe onderzoekster.

We hadden een les met de Turkish guy. Hij dacht dat we katholiek waren, dus tijdens de les kwam hij erachter dat we dat niet waren. Alles veranderde. We waren zo positief over hem. Maar hij zegt dat hij katholiek is, maar hij weet denk ik niet wat het inhoudt. Want hij is het altijd wel eens met de dingen die in de pamfletjes staan en hij houdt van het Boek van Mormon! Hij heeft tot 2 Nephi 27 gelezen in misschien 3 weken! Sick. Maar ja hij wil eigenlijk niet dat we terugkomen, so ja. Tough week my gosh. 

GENERAL CONFERENCE WAS AWESOME!!!!! Ik heb er nieuwe energie en moed door gekregen. Ik heb niet veel tijd, want we gaan naar Brugge! #fun. 

Sorry voor de korte mail, but there's not much to say. Sowwy. 

Oh dank je Esther voor je kaartje! Right on time! I needed it! 

Lots of love and saluukes,
Zuster Spijkerman

ps we zijn naar kasteel geweest in Gent en we hebben een leuke fontein en we zagen een regenboog. #cooledingen.

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten