donderdag 20 april 2017

Dinsdag, 11 april 2017

 zuster Spijkerman en haar voormalige jeugdwerkleerkracht
Haaaaai!!!!
Nou ik ben er hoor! Ik ben helemaal veilig! Vliegen is super leuk! Ik was eigenlijk helemaal niet bang. Het duurde helemaal niet lang. Tijd vloog voorbij. 2 films gekeken (misschien niet de beste keuze... maar ja). Verder nog in m'n dagboek geschreven en even wat geslapen. Je krijgt zoveel voedsel mijn hemel. Wel lekker. De mensen zijn super lief gelukkig. 

Well ik weet niet hoe lang ik heb om te mailen, maar iemand anders moet ook nog even melden dat ie veilig is.
Het was super fijn jullie te zien vanmorgen! Ik hou van jullie. Ik heb niet eens gehuild he! #proud. Ik ben gewoon super enthousiast. Amerika is echt awesome. Alles is gigantisch.
Ik word wel een beetje moe nu. Het is hier nu bijna half 4. Ik weet niet wat we vandaag gaan doen, maar maakt ook niet uit. MTC is super mooi. ik heb nog niet zoveel gezien, but I like it so far.

Well I gotta go!

Lots of love and kisses!
Zuste Spijkerman
Door de douane heen en dan de laatste blik van zuster Spijkerman, off she is. Tot augustus 2018!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten